maandag 12 december 2011

Drie druppels in een grote zee...


December 2011. Ik ben een kleine 15 jaar nu met Keridwen actief. Vanaf het begin stond centraal, dat ik dingen wilde doen die zinvol waren, die ik boeiend vond, waar ik goed in was, nog beter in kon worden en waar ik een inkomen mee kon verdienen.
Ik bracht mijn ideeën en activiteiten onder bij Keridwen. Mijn bureau, dat ik had genoemd naar de keltische Ceridwen, godin van de inspiratie.In de legende van Keridwen (Ceridwen) beheert zij een grote kookpot (cauldron, graal), waarin alle (boven-) menselijke wijsheid wordt gebrouwen.
Dat wilde ik als motto: wijsheid en deskundigheid van overal en alle tijden verzamelen en inzetten voor mijn klanten. Ik begon met drie druppels van inspiratie. In de loop van de jaren werd het een grote variatie en diversiteit aan druppels.


Ik vind het schitterend om de meest uiteenlopende opdrachten en klussen aan te pakken. Ik zie daarbij ook zeker de rode draad die al die druppels verbindt: wat ik ook doe, elke keer ben ik bezig de klant te helpen zijn/haar denkraam te vergroten (out of the box stappen, schakelen in perspectief en paradigma).

Een neveneffect is dat de website ietwat minder duidelijk aan het worden is: door de jaren heen steeds wéér een inspiratiedruppel die ergens op de site z'n plekje moet vinden. Een goed moment om deze winter aandacht te besteden aan de opbouw en de inhoud van de site. Weet dus dat binnenkort de site verandert. Ik houd jullie op de hoogte.

Mooie winter gewenst.

Marcel

Geen opmerkingen: